tisdag 10 juni 2008

Maraton

JEIJ!!

Det är en ny månad och en ny pysselkväll ska planeras.
Denna gång är de min tur att vara värdinna.

För ett par veckor sen var det Lisa som var värdinna och vi hade såååå kul!
Vi gjorde pizzor och satt utomhus och åt och pysslade. Synd bara att Emma mådde dåligt och fick åka hem tidigt.

Men, nu är det iaf min tur. Får hoppas att det blir lika kul denna gången!
Vi satt igår och funderade på datum för träffen. Då kom Lisa på en toppenidé! Ett scrapmaraton på lördag. 9-21. Börjar med frukost hos mig och sen sätter vi igång! :D Helt underbart. Blev mer taggad på att pyssla än någonsin! (nästan :P). Det ska bli kul! Passar bra eftersom jag har huset för mg själv hela helgen (på gott och ont =( ).

Så nu ska jag storhandla :P Kommer på vad vi ska äta till middag, vad jag ska scrappa, m.m, m.m.. :P Kuuuuuuuuuuuuul!!

Inga kommentarer: