tisdag 14 oktober 2008

Pysselkväll

I lördags var vi hos Lisa på pysselkväll. Det började segt för mig för jag hade fortfarande ingen fantasi... :( Men lite lyckades jag få gjort iaf.
I söndags kände jag hur inspirationen började komma tillbaka (lördagen var nyttig!) och efter jag såg skissen som Malin använde på sitt senaste kort så blev jag jätteinspirerad! Så nu ska jag sätta mig och försöka vara duktig :P

Det här blev gjort i lördags:

En LO. utmaning av Lisa. "Antingen eller"


En LO till. Även den en utmaning av Lisa. "M som i.."


Ännu en LO, dock inte klar... Men så här ser iaf mina pysseltanter ut...


Ett kort fick jag gjort med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är som gjort så mycket!

Själv kräks jag snart på alla askar...

Anna sa...

Tack så mycket :)

Hehe blir lätt så. Hur många har du gjort nu?