fredag 3 april 2009

Nya stämplar

Jag har fått nya stämplar :D Det är alltid lika kul, fast denna gången var det nästan roligare :P Jag har köpt två utav Scrappers nya stämplar med motiv Rolf Lidbergs älskade troll och gu så söta de är :)
Dom är monterade och uppstämplade men denna gången tänkte jag visa dem på kort som jag har gjort så ni får vänta lite tills jag har hunnit göra alla :P
Ni kan få ett smakprov:


Trollet är som sagt från scrappers, vagnen med ägg är från Magnolia (sprillans nya) och papper från... kan ni tänka er, Panduro! :P Riktigt fina dubbelsidiga papper.

Nu ska jag jobba på med ett par påskkort till.
Ha det gott alles och trevlig helg.

2 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vilket underbart påsk kort Anna:) Ha en toppen söndag på dig, kramis från lilla Inger

Teresia sa...

Så fint kort, söt trollgubbe:-)