onsdag 23 juni 2010

Mmmm

En kall cider hade inte varit dumt.. Det är väl det man ska dricka på midsommar eller? Nåja, det kommer ju alltid en midsommar nästa år med.

Jag har fått ett ryck nu så jag vill ha allt som jag inte får äta/dricka... Eller ja, det händer ju ofta men nu är det mer än vanligt :P
Cider, glass o jordgubbar, jordgubbstårta, chips, godis.. Sånt som tydligen hör till midsommar och som dom gör reklam för nu.. Hmm...
Som tur är har sommarjobbet gjort att jag har gått ner lite i vikt så nu kanske jag kan ta en tårtbit utan att barnmorskan skäller så på mig... tihi hihi.

En rolig grej jag märkte igår när jag tog en chokladbit var att bebben gick igång, den fick väl en rejäl sockerkick :P Så äter jag socker så får jag snart tillbaka det, inte bara genom ökad vikt utan jag blir även kickboxad inifrån.
En mindre rolig grej är att jag har börjat få konstig huvudvärk det senaste, den lindar liksom in hjärnan i bomull och det kommer mer och mer ofta.. En smula jobbigt. Undrar om den hör till vid den här tiden eller om något är fel eller om det är åska på gång eller... hmm. Får höra med barnmorskan.

Inga kommentarer: