lördag 3 maj 2008

En 3åring

Igår var det vår 3årsdag. I tre år har vi stått ut med varandra :P jag och min David.
Det var långa röda rosor, choklad, glass och bio. En myskväll. Även om vi inte träffades så mycket.
Vi såg på "Iron man" ("strykmannen" tihi), den kan jag verkligen rekomendera. Jag var lite tveksam till den innan, men den var riktigt bra! :) Kan tänka mig att se den igen. Stelling pratade på att det skulle komma en tvåa... får hoppas på det.
På biografen fick jag se att Arn 2 kommer 22 augusti. Hoppas att dom ska visa den i vipsalongen på bergakungen. Vi såg den första Arn där så det hade varit skoj att se den andra där med. Vipsalongen kan jag rekomendera med förresten! Himla käck biograf, sköna fotöljer som man kan luta bakåt, popcorn och läsk ingår i biljetten, två egna armstöd, ett eget litet bord som man kan ställa drickan på och ordentligt med plats för benen. Toppen!

1 kommentar:

Emma sa...

grattis! :)

ja, grilla är najs, får se om det hinns med bara...

japp, tycker jag du ska göra, det är diplom-is eller vad det nu heter.


haha, jag såg att det var en inställning jag kunde ändra själv... ;)