tisdag 22 april 2008

Kort

Nu har jag fått gjort ett par kort med :)

Detta gjorde jag i lördags till Davids systerson som fyller idag :)


Detta gjorde jag idag till Davids syster som fyller på lördag.


Detta gjorde jag på beställning av svärmor till hennes syster som fyller i slutet av månaden.
Ska hem till dom ikväll, så vi får se om hon godkänner det :P


Idag frågade mor om jag hade fler kort på lager som hon kan sälja så nu får jag "lov" att börja göra kort igen :P Får bygga upp lagret igen.

Ha en bra kväll alles!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket sött kort med grisarna!!
tyvärr kan jag inte se de andra korten =(

kram Petra

Anonym sa...

Har inte sett dig på msn på ett tag. Har du blockat mig? :P (Inte för att jag vill dig nått, bara undrar).

Anna sa...

Har haft lite att greja med så har inte hunnit med msn

Anonym sa...

Du har varit produktiv ser jag!
Fina kort....