tisdag 8 april 2008

Väntan

Finns det något tråkigare än att sitta färdig och klar och vänta på att någon ska komma? :P

Idag blir det en tur till gbg. Mor ska till sin kiropraktor, (det är en sån gubbe som sätter nålar överallt och slår på strömmen.. :P) och jag får la ta en tur på stan.. eller på IKEA... har inte riktigt bestämt mig än vad det blir.
Jag skulle vilja ha en snygg väska.. jag har ingen.. Eller, jag har många väskor, men ingen som jag tycker är så snygg... Jag tycker att dom är snygga när jag köper dom (så klart..), men efter ett tag så tycker jag att dom ser ut som "tantväskor"... :P Jag är inge bra på att köpa väskor.. Får se om jag kan hitta en idag!

Mor ville att vi skulle åka tio så kunde vi hinna med en fika och slippa stressa när vi kom ner... :P Men det är som vanligt i min familj, vi kommer aldrig i tid! hihi Nej, det är väl inget att skratta åt, men vad ska man göra.

Nåja, jag får väl sätta mig redo, färdig och klar med skor och hatt på vid dörren och vänta.

Ha en bra dag gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker också det är jobbigt att vänta på någon/något..jag blir så otålig ;)
Hoppas du hittade nåt fint på stan igår =)
kanske en väska? =)
tack snälla du för gratulationen!
*glad*
kram Petra