fredag 11 april 2008

Pysselhörnan

Jaa.. paret kom, och dom ville nästan inte åka :P
Dom var nyfikna på pilbågarna, och på pysselhörnan och så skulle dom visa oss hur direktförsäljning fungerade.. Men till slut åkte dom och dom tog med sig massa möbler! :P Jag var nära på att bli av med ett bord till men då fick jag säga nej.
Så nu är det nästan tomt på "kontoret"... :( Dom köpte mitt skrivbord, en liten del som tillhörde skrivbordet, en stor bänk och en hylla (som vi hade som dvdhylla) som skulle stå ovanpå bänken.. Så då blev det tomt :P
Nu har jag istället fått sätta in mitt gamla lilla skrivbord (som är JÄTTEmycket mindre än jag kom ihåg... och som är JÄTTEMYCKET mindre än mitt förra skrivbord :( ) och ett bord (det som stod i köket ett tag)...
Nu känns allt jättekompakt.. :P
Men! kan Lisa klara av det så får la jag med klara av det. Jag har ju fortfarande större än henne... :P
Dessutom är det vara tillfälligt. Vi ska till IKEA i sommar och köpa nytt skriv bord till mig. Wee wee wee!

Så här såg det ut före igår (minus det stora svarta skrivbordet):





Nu har jag plocket och pillat och försökt få lite ordning i kaoset.... Har lite kvar men, så här ser det ut nu:



Inga kommentarer: