söndag 20 april 2008

Lo's

Igår var det tjejkväll igen.
Denna gången var det hos tant E och vi hade en gäst! :) Tant K som vi hämtade vår pisse hos var med och scrappade. Mycket trevligt. Hon är varmt välkommen tillbaka.

Lite blev det gjort (trots mordhot från syrsorna som rymde hela tiden).
Några av dessa fick jag gjort igår, några hade jag påbörjat tidigare i veckan och gjorde klart igår och några jag har gjort tidigare.

Lika som bär är dom och dom har hängt ihop sen dom var små. Skiljer bara 8veckor mellan dom men ändå är dom födda på två olika årtal.


Denna gjorde jag idag efter denna veckans skiss på veckans skiss.
Bilderna är tagna på Naversta kyrkogård i Bullaren. Blev lite kär i de korsen, även om jag inte är kristen.


Denna gjorde jag tidigare men gjorde klart den igår. Det är min sambos brors bröllop.


Goingarna :)
Denna gjorde jag också klart igår (och lite idag). Det är sambons två systersöner.


Även denna blev klar igår.


"Little nibbler" Lilla Emma behövde en haklapp när hon skulle äta glass i bilen hem efter mässan i gbg :P Denna gjorde jag igår.


Denna började jag på igår och gjorde klar idag.
Min mor. Bara 17år gammal :) Ansiktsdragen är sig lika idag.

Inga kommentarer: