onsdag 17 september 2008

Suck..

Begravning imorgon.. förvirrande som vanligt.
Den andra i år. Jag valde att inte gå på en.

Träffa den delen av släkten som jag aldrig, ALDRIG umgås med.. dubbelt förvirrande.

Ena faster (jag har typ... 5 -1) tyckte det skulle vara roligt som vi (ca 35pers) gick och åt middag efteråt.. Undrar vilken restaurang som skulle ha plats för oss..

Jag trodde att jag skulle få sällskap/stöd av iaf en av mina tre bröder.. Men han kom på lite hastigt och lustigt att han var nog tvungen att jobba.. Så jag går själv till kyrkan och hoppar över middagen..
Det hade varit roligt att träffa släkten men om jag går dit själv kommer det inte att bli så roligt... Dom kommer att sitta och prata med varandra, inom familjerna och med dom som dom brukar träffa... Där finns inte jag med.

Ensam bland främmande bekantingar..
Jo, jag vet; min pappa kommer att finnas där, men han är nästan som en främling.. Min ene farbror och faster/gudfar och gudmor kommer troligen kanske (vad vet jag) att finnas där.. Det är väl dom som jag har pratat mest med det senaste (för att dom bor här i stan och jag stöter på dom lite då och då), men jag vet inte vad jag ska säga till dom.. Det kommer att bli så knystat...

Suck...

1 kommentar:

Marit C sa...

Det kommer att gå bra gumman!

Gå med och ät om du känner för det när det är dags. De kommer att gilla att du är med. Det är inte ditt fel att du int ekänner dem!!!

Du får en extra Maja och så har du en annan award hos mig =)

Kram!!!