onsdag 3 december 2008

Julkort

Jaa... det går några dagar mellan inläggen... Förlåt.

Pysselkvällen kom och pysselkvällen gick och jag fick bara gjort två kort. Jag sprang mest omkring... Jag är inte säker på varför eller vad jag gjorde, men sprang gjorde jag iaf :P

Nu är julkorten klara, men jag har kikat runt lite och fått mer inspiration så jag funderar på att göra några till... hihi Får se om jag hinner det.
Jag håller iaf på med några julklapptags och så tänkte jag scrappa en ask som ska bli julklappar Hoppas att den blir lika fin som den Marit fick av Inger..

Här kommer den sista bunten julkort som jag har gjort:
















På återseende!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad snygga papper du använt *hihi*

Jättefina kort!!!
Älskar färgerna! Det är ju massa grönt med ;-)

Anonym sa...

Oj så många fina kort du gjort...
Tror helt säkert asken blir jättefin.
//Malin

Anonym sa...

WOW vad många fina Julkort inte behöver du göra om något dom är jo hur fina som helst. TACK SNÄLLA du för din fina kommentar på min blogg och här vad du är go man blir så himla GLAD ska du veta. Om jag inspirerar dig på något sätt så är jag bara glad och tacksam. Lycka till med ditt pysslade och jag håller med Malin jag är säker på att din ask blir kanon fin:) Ha det så himla bra och kramis från lilla Inger