fredag 19 december 2008

Marits fredagsutmaning

Älskar skissen som Marit har i denna veckans utmaning.
Enda felet med den är att man inte får lov att göra något med julen... ;) Men det var nog lika bra det för annars hade jag bara gjort ett julkort som jag inte hade haft någon användning för nu när alla kort ska vara skickade. Så det fick bli ett grattiskort. Jag måste skaffa fler textstämplar nu känner jag.... Lite tråkigt att bara ha "god jul" och "grattis"... :P

Här kommer iaf mitt bidrag:



Jag var lite sugen på att göra ett kort i rosa och brunt så det var ju passande nu :)
Text-stämpel, brads och band från panduro. Mönstrat papper köpte jag av Lisa så ni får fråga henne var det finns :P Stämpel från hänglar och stänglar färglagt med promarkers.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å,,, skitfint, om man får uttrycka sig så =)

I like!!!

Anonym sa...

Verkligen fint kort du gjort!
God jul!

//Malin

Anonym sa...

TACK SNÄLLA Anna:) Jag håller med Marit vilket skitfint kort du har gjort gillar hur mycket som helst:) Lycka till med Marit´s fredags utmaning detta kortet blev min favorit älskar färgerna:) En riktig god jul och ett gott nytt år till dig och din familj också. Hoppas på många trevliga kontakter i fortsättningen också, hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

God Jul goding!!!

kram

Anonym sa...

Brunt o rosa är en favoritkombination för mig just nu. Superfint kort! Kjam...

Anonym sa...

TACK FÖR DITT BESÖK:) Önskar dig ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR Anna hoppas det blir ett TOPPEN år för dig:) Jag är fortfarande mycket trött och sliten efter allt som kroppen har varit med om men snart så hoppas jag vara på banan igen:) Tänkte forsöka mig på ett kort i dag så får vi se om jag har fått lite pyssel anda tillbaka!
Ha en underbar måndag och vecka å sköt om dig, hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger