onsdag 17 december 2008

Överraskningen

Tack för alla goa grattishälsningar jag fick igår, de värmde :D

Igår kväll.... Vi skämtade lite om vart vi skulle åka bl a till Donken och Rasta (äta Frasses hamburgare.. :P ) Men det bar av till Uddevalla. Han vägrade säga vart vi skulle så det var bara att hänga på.
Vi parkerade vid bion. Då tänkte ju jag att vi skulle gå på den tidiga bion men neeeej, vi gick ifrån bion till... Harrys! Mat först, mums vilken bra idé för jag var sååå hungrig :P Fläskfilé på toast med chokladkaka och mangosorbe till efterrätt.
Sen försökte jag få honom att försäga sig och berätta att vi skulle på bio men han knep ihop värre än en mussla. Men bio blev det iaf :D Men han vägrade att berätta vilken... Vi hade lite tid över så vi tur en tur i U-a city.... :P Sen tillbaka till bion och när vi satte oss lyckades jag få en glimt av namnet som stod på biljetterna... "The day the earth stod still" Jeij! Den ville jag ju se :D Den var jättebra så den tycker jag att ni ska se :)
Sen bar det av hemmåt igen.
En heeelt okej kväll :D Precis det jag hade önskat mig.

Min kille kan han.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad roligt för dig, måste vara så himla kul när man blir överraskad så där:) Nu har han jo satt ribban till nästa födelsedag får du hälsa honon ha ha ha Vill önska dig en riktigt fin jul och dom bästa önskningar om att det nya året ska bli ett jättebra år för dig! Hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

TACK SNÄLLA VAD GOD DU ÄR:) Under länkar på min blogg så har jag en länk som heter "Gamla fina bilder" klicka in där så kan du kopiera över på ett vanligt word dokument fixsa till den storlek du vill ha själv och skriva ut. Jag skriver ut på ett off wihte papper för att få en gammal känsla och sen använder jag brun chalk till också. Lycka till kramis från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Hoho, jultomten har 25% på allt (nästan) i butiken nu ;-)

Önskar god jul nu ifall vi inte hörs innan.

Kram!!!