måndag 5 januari 2009

Ny LO och året som gått

Tjosan allihopa.

Jul och nyår är över och NU kommer snö och kyla... Vädret är ungefär lika snabb som jag är... *haha*
Julen gick alldeles för fort, jag hängde knappt med. Tyvärr.
Men, nu är det ett nytt år och nya friska tag..... Klyscha...

Jag har fått gjort en LO! :D Den ni. Den kändes lagom framtvingad.... Jag hittade en skiss från Veckans skiss från början av förra året. Jag har kikat på den länge och jag vill verkligen göra den men jag kan bara inte få till den.... Men så här blev min variant iaf:



Sen kan jag väl (som många andra) lista mina favoriter under året som gått...

Först ut LO's:





Sen korten:









Hmm..... jag saknar några bilder.... dom kanske låg på den bärbara... Nåja. Här är ett ax-plock iaf... Några har jag tappat bort bilderna på och några har jag glömt att ta kort på... Jag ska försöka ta kort på askarna som jag gjorde som julklappar så ni kan få se dom iaf :) och det sista kortet med!

Ha det gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Finfint!!

Vad är det för bokstäver på det nedersta kortet??

Kramis!

Oo, ny skiss och utmaning hos mig ;-)

Och megarea=)