tisdag 6 januari 2009

Ett kort med!

Jag har fått gjort ett kort ikväll! Jag är snabb som tusan när sambon spelar... :P
och så hittade jag de försvunna bilderna på gamla alster! Smart som jag är hade gjort en backup på dom och lagt på denna datorn :P

Så kul det är att titta på gamla alster som man har gjort och på nya... Se hur man har ändrat sin stil och fått mer kunskap. Nu har ju inte jag hållit på så länge så det skiljer sig inte så jättemycket... Men det kan vara kul att se ändå :)
Det kan ju vara en utmaning för er med. Leta upp (om ni har) gamla bilder på kort eller LO's som ni har gjort och jämför med nya alster.. Ska bli kul att se hur ni har ändrat er :D

Här är kvällens kort:

Så sockersött att tänderna ramlar ut :P
Jag knyckte idén från Panduro och ändrade liiiiiite.


Här kommer några "äldre" kort:
2007:




2008:







3 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året, du har utvecklat ditt skapande i blixtens hastighet.

Jättefina kort

//Malin

Anonym sa...

Å vilket gulligt kort Anna:) Visst är det kul att titta tillbaka och gem föra, själv tycker jag att mycket av det som jag gjort förut ser helt fruktansvärt ut men då tyckte jag att det var fint:) Ha det så bra kramisar från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

TACK SNÄLLA VAD GOD DU ÄR:) Blir jätteglad om man kan inspirera dig:)
Ha det så himla bra och sköt om dig Kramis från lilla pyssel Inger