söndag 25 januari 2009

SvartVit

Färgen försvann från min blogg...
Det är väl ungefär såpass rolig jag känner mig just nu :P

Tack för era kommentarer i förra inlägget. Nu har jag något att fundera på.

Nu har jag precis lagt en monsterorder hos panduro :S Okej, kanske inte monster, men större än vanligt iaf.
Jag ska försöka få någon ordning på mina promarkers och så ska jag prova på att göra några armband.. Jag har några idéer, får la se om jag lyckas få det lika bra som jag har tänkt mig.

Just ja, vi hade ju pysselkväll förra helgen... Det var kul! :D Som vanligt. Det började lite trögt för mig, men jag fick gjort en LO och ett par kort. Emma var jättemallig för att hon fick gjort fler saker än mig snabbare än mig :P Efter det satt hon bara och skickade elaka lappar!



Stämpeln är från Magnolia, visst är den söt :D

Nej, nu är det väl dags att göra något "vettigt".... :P
Ha det gott alles!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är hon mysig Alva? Jättefina kort... Härliga färger!

//Malin

Erica sa...

Jättefina kort. Tycker Alva är så underbart sött.
Ha det got!
Kram Erica