torsdag 8 januari 2009

Paket på posten

Läste precis att Lisa hade fått ett paket på posten och det har jag med! :D Dock inte av samma avsändare. Jag har "fått" en drös stämplar från Magnolia som jag vackert har fått betala för själv :P


Visst är dom söta! :D


Annars idag har jag minsann varit duktig jag! Jag har bakat bröd :P Jag brukar sällan lyckas med matbröd men nu har jag fått tips av broder bagare så nu får vi väl se om det gick bättre :P


Herr Gösta, här framför kaminen. Latare katt får man leta efter :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

men goding Gösta!!

Anonym sa...

Å, men det fixar du och nu har du ju ända till söndag på dig ;-)

Anonym sa...

GRATTIS alltid lika kul med nya pyssel saker ska bli kul och se vad du hittar på för kul med dom:)Ha en toppen helg kramisar från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Tusen tack för dina goa ord inne hos mej! *glad*
Även jag har fått post i veckan!! *skutt*
Beställde ett gäng papper och lite annat smått å gott! =)
Dock tycker jag alltid att jag beställt såååå mycket mer än va som trillar ner i brevlådan.. ;)
MÅ gott å trevlig söndag!
kram Petra

Anonym sa...

Du och Gösta har en award att hämta hos mig =)