onsdag 14 januari 2009

Award

Jag har fått en award av gulleMarit! :D Tack tack tack.



Detta är “kriterierna” för denna award! Dessa utsedda bloggare är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.


Mitt val blir... *trumvirvel*....
Självklart tillbaka till Marit.
Emma
Catrin
Lisa
Petra/Paradise
Inger
Anna
Erica


Annars då? Jaa... jag jobbar lite då och då... Julen är utstädad ( så gott som iaf :P)...
Jag tänkte vara med i Marits fredagsutmaning men jag har inte hunnit :( Allt ligger här så jag ska bara sätta ihop det... Ni får se senare.

Ha det gott alles.
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

ETT STORT GRATTIS TILL DIN AWARD OCH TACK SNÄLLA GOA DU FÖR ATT DU GER DEN TILL MIG, är mycket tacksam och GLAD SKA DU VETA:) Kramisar i massor från lilla pyssel Inger