onsdag 28 januari 2009

Armband

Som jag berättade i ett tidigare inlägg så skulle jag prova att göra smycken, och igår kom grejerna som jag hade beställt från panduro! :D Det kliade i fingrarna så jag var bara tvungen att prova göra ett armband med en gång.
Så här blev resultatet:


Material:
  • Svart syntetläderband 2mm
  • Brunt syntetläderband 2mm
  • Tenntråd 0,4mm
  • Avslutningshylsor
  • Ringöglor
  • Blommellandel
  • Lås
Allt är från panduro.
Jag blev ganska (läs VÄLDIGT) nöjd med resultatet, för att bara vara ett testarmband! :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint!

Klart du ska va nöjd =)

Anonym sa...

Jag forstår att du blev nöjd Anna det blev hur fint som helst:) Kramis från lilla Inger

Anonym sa...

aaaa va snyggt det blev:-) jättefint!!!
Din blogg är åxå fin:-)
kram Teresia