måndag 2 februari 2009

Kalas

På onsdag fyller sambon år så vi hade släkten här igår och jag tror att dom har fått för sig att sambon tycker om choklad...



10 stycken 200g chokladkakor.... nästan 2kg lösgodis.... Hmmm..... urk... Jag tror att han behöver hjälp att äta upp det :P Någon frivillig??? Jag står över iaf.

Jag har gjort ett ställ för mina promarkers! :D Det är inte jättesnyggt och det går att förbättra men det är en början iaf. Bild kommer senare.
Jag hade dom i en kruka först, en vit fin, men man såg inte vilken färg som stod var så jag kände ett STORT behov av att hitta på något annat. Surfade runt lite och hittade en bild på en som hade gjort ett ställ av pärmarna på ett spiralblock... Det tyckte jag var käckt så jag knyckte idéen men gjorde med en pärm istället. Jag får plats med lite drygt 80st. Skulle försöka hitta den bilden nu men hittade en annan idé istället! Tokigt... Detta var rätt käckt med.. Det får väl bli nästa gång :P
Här kan ni kika på den. Den är gjort av oasis klädd med kartong för att göra den lite finare. Me like me like! Attans att jag inte hittade den först.... :P Jaaajaaa...
Här är ett annat ställ som är rätt käckt... men hur ofta köper jag plastfickor i lådor? :P

Det var allt för idag. Ha det gott alles!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja haha visst trodde vi att han gillade choklad, men noblesse vet ja iaf att han gillar:-) var bara en sålängepresent men inte visste vi att alla tänkte samma sak haha..men han får spara det ta fram ibland,,:-) vi kommer ju ut nu nån dag m hans riktiga present.