torsdag 26 februari 2009

Kul!

Fick ett tips av Lisa om en sida där man kan ordbajsa :P För er som har missat så heter den Worlde. Det blir riktigt fräckt!
Om man inte vill sitta och komma på massa ord själv kan man länka till t ex sin blogg... så hämtar den ord därifrån.
Min blogg var inte så rolig att använda, det finns tydligen massa negativa ord på min blogg :P
Men kul var det. Var bara tvungen att skriva ut några stycken. Kanske ska ha sånna på väggen? Nu härmar jag Lisa... attans :P

För er som inte har hört så renoverar vi sovrummet :D så vi sover i vardagsrummet för tillfället... tur att det är stort! :P
Så när sovrummet är klart tänkte jag sätta upp två tavlor, 50*50cm, ovanför sänggaveln.. men jag har ännu inte kommit på vad jag ska ha för motiv... Eller, jag har hittat flera stycken, men inga som riktigt passar tillsammans... Så det här "ordbajsandet" kanske kan fungera så länge.. :)
Ni ska snaaaart få se bilder på sovrummet. Det ska vara klart om en vecka var det tänkt. Jag har tagit lite bilder allt eftersom rummet förändras :D Om det blir lika snyggt som jag har föreställt mig det så kommer det att bli mitt favoritrum sen.

Igår fick jag dessutom en beställning på en dekorerad ask! Kul kul. Men den ska vara klar imorrn så jag borde egentligen inte sitta här :P Skulle aldrig ha gått in på den sidan.... Det var lätt att fastna!

Men nu ska jag försöka slita mig!
Ha det gott alles!

2 kommentarer:

Anonym sa...

MOAHAHAHA

Anonym sa...

Roligt med renovering!
Hoppas på för och efterbilder =)
Skojsigt att du ska på mässan, hoppas vi ses där =)
KRAM Petra