tisdag 15 september 2009

Mitt kungarike för

en äggmacka!

Kan ni tänka er, något så enkelt som en äggmacka med nyponsoppa.... fy fan va gott!
Är detta verkligen värt det?
Jag är farligt nära att avbryta nu. Det skulle vara typiskt mig.
Andra veckan ger inte alls lika bra resultat som första... Första veckan kunde jag se att det hände något varje dag men hittills denna veckan har jag bara gått ner 0,2kg.... Det kan man ju göra bara genom att flytta vikten lite på vågen... Nää.. jag vet inte jag...
Dom hade möte på jobbet idag och då äter dom alltid pizza... Jag var inte det minsta avundsjuk på dom, jag var inte det minsta sugen på pizza, MEN doften av mat och klirret av bestick var dessto jobbigare.
Jag möblerade om i köket igår och så mysigt det blev. Jag satte mig på soffan en stund och verkligen längtade efter den dagen då jag får duka fram en riktig måltid med kastruller, karotter, och riktiga matsaker...
Är detta verkligen värt det?


Och nu till något helt annat.
Jag har fått gjort ett kort, woho!
Det var till min moster som fyllde år igår.

Stämpeln är "maid Charlotte" från WoJ. Pappret är från Kaisercraft.
Beställde stämpeln direkt från woj's sida och dom hade toppenbra service, inga problem alls. Får nog bli några stämplar till.... :P


Imorgon får det nog bli en vända ut i skogarnas skogar för att kika på någon möjlig plats att ha bröllopet på. Har ett par funderingar, ska bara kika först. Och när man ändå är ute och ränner kan man ju hälsa på ett par skogstomtar, om dom är hemma... Någon hemma? :P
Någon som vet något romantiskt ställe annars?

På lördag är det bröllopsmässa i Fjällbacka, någon som vill med!?
Misstänker att jag får åka själv. Men det får gå bra det med.

Trevli kväll alles!

1 kommentar:

marit sa...

Härligt kort!

Hoppas allt är bra.
Du är i "gott" sällskap... jag har ingen karaktär när det gäller vikten...
Kram