fredag 6 mars 2009

Är ni beredda??

Så dålig stil av mig att lova bilder igår och inte visa några. Men det ska jag genast gottgöra för HÄR kommer bilder på vårat fina sovrum :D

FÖRE:





EFTER:





Jag älskar den nya fönsterbänken (fönsterbrädan..?) som min sambo gjorde till mig/oss :D Vi har inte haft någon fönsterbänk i sovrummet tidigare så det är kul att äntligen kunna ställa saker där..
Ni får tänka bort den fula pallen :P Jag började hurtigt och tänkte måla om dom (vi har två) till vita istället, men så kom vi igång med rummet och då glömde jag bort dom :P Men det kommer det med. Nu är den ene så ful (den andre är inte så snygg den heller iofs..) så att nu måste jag måla om dom.

Nu ska jag greja lite och ikväll blir det då 30årskalas! :P Vi får väl se hur det går..

Ha en trevlig helg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev superfint!
//Malin

Emma sa...

oh yes! ;)

Anonym sa...

aaaa va fint det blev då, ni e duktiga, men mkt du som grejat nu i dagarna 3:-) vi har ju åxå dessa underbara bruna lister o fönster överallt, blev bra mkt bättre m vitt, heja!! hoppas kvällen vart bra på kalaset.. cu tomorrow

Anonym sa...

där uppe,, vill inte va anonym jue hihi...

Anonym sa...

Å vad sovrummet blev fint Anna:) Hoppas att 30 års kalaset blev lyckat och att ni hade trevligt:) Tack för att du har hälsat på hos mig, själv har det varit så himla mycket med dödsfall i familjen jobbiga behandlingar så har känt mig så tom både fysiskt och psykisk så det har tagit på men jag försöker!!! Önskar dig en riktig trevlig måndag och vecka sköt om dig massor med kramis från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Kickar bara in hos dig och vill önska dig en riktig fin dag och vecka hoppas allt är bara bra hos dig! Kramis i massor från lilla pyssel Inger