onsdag 4 mars 2009

Jahopp

Nej.. det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med min brors kalas.... Han pratade med sitt ex den kvällen och allt hade tydligen varit ett stort missförstånd... Orkar inte gå in på detaljer för nu är jag trött på drama! :P Men ett missförstånd hade det blivit iaf så nu blir det kalas på fredag som det var tänkt, vilket på sätt och vis var tur för då kan jag åka till gbg på lördagen med flickorna och gå på mässan! Ni har väl inte missat att det är mässa i Gbg till helgen? och inte vilken mässa som helst utan...

Ses vi där? :D Om ni ser mig så fär ni tjoa till!

Pyssel har det inte blivit så mycket av det senaste... Men sovrummet är akkerat klart :D Nu ska jag bara måla fönsterbänken en sista gång och sen ska jag ska städa bort allt bröte som har blivit. Åååååh så nöjd jag är. Jag ska ta kort imorrn så ska ni få se före och efter :)

Ha det gott allihopa!

Inga kommentarer: