söndag 19 juli 2009

Helg

Då var denna helgen slut med... Tiden går så fort.
Gubben börjar bli bättre från magsjukan, bara magen som är orolig och kurrar massor, men det är la inte så konstigt, han har ju inte ätit något större.
Hade hoppats på en mysig filmkväll ikväll men istället blev det tv med Mythbusters... såklart när gubben har knyckt fjärren... Vi har kanske inte riktigt samma uppfattning om vad som är roligt att titta på. :P
Av någon anledning hade jag inbillat mig själv att sånna problem försvann när man flyttade hemifrån och inte behövde slåss med bröderna om fjärren men no no :P
Nååja. Någon annan kväll är det min tur att bestämma vad vi ska titta på och han som suckar uttråkat och ser ut som att han ska dö.

Börjar känna ett behov av att tattuera mig igen! Jag vet vad men inte var eller riktigt hur..
Jag kommer garanterat att vilja ha många tattueringar fram igenom för har man väl börjat verkar det vara svårt att sluta... Men var ska jag placera alla?? Hmm.

För några år sedan hade jag planer på att sätta ett par tattueringar på skulderbladen. En på varje. Det skulle vara kinesiska tecken i glaskulor; en iskall och en flammande... Det vill jag ICKE längre :P Det är det lite jobbiga med tattueringar: dom är så permanenta!

Den jag har på ankeln känns bra. Den är lite diskret, jag kan gömma den när jag vill och visa upp den när jag vill. Det passar mig bra. Jag tycker om diskreta saker.
Jag VILL ha en liiten grej på handen. Har ni sett filmen "The cell" med Jennifer Lopez? Där har hon en liten grej på handen. Det är ingen tattuering, utan mer en... knapp (?). Se filmen så förstår ni. Tyckte att det var ganska snyggt och kom på att DÄR i gropen som blir på ovansidan handen mellan tummen och pekfringret vill jag ha en tattuering.
Så sist jag var till tattueraren hade jag hittat ett mönster som jag ville ha på det stället men vad tror ni att han säger?? "Den är för liten och har för många detaljer för att bli bra på handen" Buhuhuhuhu snyft och snörvel. Jag hade verkligen sett fram emot den tattueringen.. Vill fortfarande ha en liten grej där men misstänker att det kommer att förbli en dröm.
Nåja, får spana vidare på det där.

Haaaare gött alles!

Inga kommentarer: