lördag 1 augusti 2009

Bröllop idag!

Då var dagen D här. Eller dagen B.
Nej, jag ska inte gifta mig, tyvärr, det är min kusin som ska :D Ett fint utomhusbröllop vid sjön nedanför deras hus. Romatiskt.
Dom har tur med vädret än så länge. Det har regnat något fruktansvärt de två senaste dagarna men idag, eller nu iaf, är det uppehåll. Men tyvärr har dom blivit tvungna att flytta mottagningen till folkets hus här i byn för att gräset är för blött att ha ca 80 pers på någon längre stund :P Men det är kanske tur för mig.. Om det är uppehåll, varmt och fint så kommer det massa knott och mygg och dom älskar mitt blod :(

Jag sitter och kämpar med kortet som dom ska få ännu! Jag satt nästan hela kvällen igår för att jag kunde inte komma på hur jag ville ha det. Men så sent igår kväll så kom jag på det men då var ögonen så tunga att jag var tvungen att få sova en stund :P
Nu skakar händerna så det kanske är dags för frukost... :P Alltid är det något.

På torsdag drar vi! Eller natten till torsdag. Wihooo! Vart tänker jag inte berätta. ;)
Sambon tycker inte om att jag berättar sånt här innan det händer ifall det är några tjyyyvar som läser och tänker råna oss... :P Men jag lovar att berätta när jag kommer tillbaka!
Det var till och med nära att vi inte skulle kunna åka! :( Men det löste sig.
Berättar allt senare :)

Neej, frukost, kort, och sen göra sig iordning för bröllopet. Gissa om jag älskar bröllop! Haha. Jag är så nyfiken på allt, vilka som kommer, hur det ser ut... Jag har nog aldrig varit så nyfiken på ett bröllop förr... Undrar varför...
Kusin har väldigt bra smak när det gäller inredning, färgkompositioner.. allt såntdära :P Dessutom är hon florist och vi älskar nog blommor lika mycket, hon och jag, så det ska bli spännande och se hur hon har gjort. Iiiih! :D

Trevlig helg allihopa!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Roligt, hoppas bröllopet var fint! Jag vill också gå på bröllop, har bara varit på två... hm. Måste tvinga någon att gifta sig...

Teresia sa...

haha,,, skrattar åt lisas inlägg, tvinga :-)
jaaa vet vart ni ska,, hihi... konstigt eller haha... ha d så trevligt på ..
kram

Lisa sa...

Teresia, det är så det går till!! :)

Men du Anna, aldrig att jag går på en bröllopsmässa?! Vilka idioter (förutom du då...) gör det? :P