lördag 29 augusti 2009

Nu så

Nu kan jag äntligen skriva det här.

JAG ÄR FÖRLOVAD!!!
JAG HAR FÖRLOVAT MIG!
JAG SKA GIFTA MIG!

Herrn friade när vi var på Gotland, 8/8, när vi satt på en jättemysig medeltida restaurang.
Han sa att han hade ett bekymmer men han visste inte om jag ville ha ett.. Sen tog han upp ett slags pussel och i det satt ringen, sen sa han att om jag fick upp pusslet så var ringen min, om jag ville ha den då. Självklart ville jag det! Men jag fick aldrig upp pusslet :P Efter flera timmar fick han hjälpa mig.

Wihihihihihihi!
Äntligen får jag lov att gå och titta på brudklänningar utan att någon tittar konstigt på mig :P


Ikväll blir det pyssel/tjejkväll med flickorna. Sen kanske en liten sväng till krogen. Så imorgon kanske ni kan få se lite nytt som jag har gjort :P Jag har några idéer på LOs som jag ska göra.

Trevlig helg!
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå underbart!!!

Grattis ska man ju inte säga, men GRATTIS!!!