söndag 1 november 2009

Hej ho Hej ho, vi till vår gruva gå..

Nej, det har inget med inlägget att göra, jag råkade bara få den låten på hjärnan :P

Det går några dagar mellan inläggen, men jag får ju inte skämma bort Er med för många inlägg ;)

Nyheter sen sist:
  • Upptrappningen kom fortare på än vad vi hade väntat :P Nu äter vi mat som vanligt, vanligt= mindre än tidigare och nyttigare. Vi går fortfarande ner i vikt men det går inte alls lika snabbt. Jag är lite rädd för att vi börjar komma tillbaka i gamla vanor med godis och skräp. Suck.
  • Jag har jobbat nästan hela oktober, det tackar vi för. Pengarna behövs. Tyvärr har det inneburit att jag inte har hunnit att greja så mycket här hemma. Men men, det kommer la tid för det med.
  • Vi var till Ullared i veckan, MYCKET kul! Men jag blir rädd varje gång jag är där, tanterna är ju galna! Dom bryr sig inte om att dom kör på någon. Samma anledning som jag undviker reor. På vägen hem tog vi "genvägen" via Gislaved och kikade på en bil till Herrn. Han var osäker på den så imorgon ska vi dit igen tillsammans med bror och svärfar och ta en titt till. Nu har han sänkt priset på den :P Enda anledningen till att jag åker med är för att jag hoppas på en tur till Ikea, men om han köper bilen så kommer vi inte ha råd med Ikea, så varför åker jag egentligen med???
  • Bröllopsplanerna står stilla, jag har knappt tänkt på det alls. David verkar måttligt intresserad. Det enda som har hänt är att jag har berättat för lite folk att vi är förlovade. Känns som att vi förlovade oss för en evighet sedan...
  • Jag möblerar om och fixar och donar lite inomhus. Sovrummet börjar kännas som ett riktigt rum nu, med tavlor på väggarna och grejer :) Det är lätt att möblera med beiget, svart och vitt :P
Något som jag har glömt? Jag har ingen aning.

Jag har funderat på det här med blogg.... Ska man fortsätta? Är det ens någon som läser den längre?
I och för sig... När jag började blogga så var det ju mest för min egen skull.. Jag kunde få skriva av mig lite tankar och funderingar... Kanske ska återgå lite mer till det..
Får kika på det.

Åh! Dom jäklarna. Jag var duktig och köpte hem hallowengodis i år IFALL det skulle komma några barn men det kom inte en enda!! Liiiiite dålig stil. Nästa år blir det jäklar i mig inget godis :P Kommer det några barn då så ska dom få frukt! Russin och nötter. Moahahahaha. Fniss.
Så kan det gå.

Nej, dags att återgå till att dreggla över Jason Statham i Transporter och sen nana. Imorgon blir det äventyr! :)

Natti natti

2 kommentarer:

Cattis sa...

vad köpte du på Ullared då?! det har du inte skrivit på facebook eller här på bloggen ju! :P
nyfiken....

Linda sa...

Jag läser den minsann =) även om man är lite sisådär med att kommentera ;)