måndag 16 november 2009

Suck för försäljare

För ett par månader sedan övertalade Tele2 oss om att byta hemtelefonen från Telia till dom och lovade att dom skulle vara billigare än Telia.. My aaaaaaaaaaaaaaass!

Nu har jag fått första riktiga fakturan från Tele2 och bara dom fasta avgifterna gick på 200kr! Anledningen till att vi ville byta från Telia var att vi tyckte att dom var dyra... Vi hade det billigaste möjliga avtalet och betalade 140kr i fast avgifter...
Vi ringer i stort sett ALDRIG med hemtelefonen... Så fatta hur onödigt det känns att ligga och betala 140kr till ingen nytta... Och sen då 200kr!!
Suck.
Jag frågade Telia om vi inte kunde få ha internet utan att ha hemtelefon men nääää-ä det gick ju inte... Bläää
Tänkte ringa Tele2 iaf och be dom stoppa upp sitt avtal på något fint ställe.



Jag köpte ju en ny fräsig mobil för några veckor sedan och den har krånglat sen andra veckan! GAH. Den har bara blivit värre och värre. Så nu måste jag skicka in den så att dom får kolla på den... Så jag blir utan min fräckismobil i ca två veckor! Buhuhuhu. Hur ska detta gå?
Nåja, jag borde ju itne redan ha glömt bort hur det var att ha min gamla. Eller??

4 kommentarer:

Lisa sa...

Eller så gör ni som oss - bredbandstelefoni. Betalar bara det vi ringer för..

Anna sa...

Jag har funderat på det... Men var inte säker på om vi kan det eller om det var någon lägenhetsförmån :P

Fungerar det bra?

Emma sa...

Suck till er som vidarebefodrar försäljare till Conny! Säljer ut era kompisars nummer för att kanske få en liten vinöppnare (ni dricker ju inte ens vin?)

Anna sa...

Bara så att vi skulle ha en vinöppnare redo när du kommer hit och bälgar vin ;)