måndag 2 november 2009

On the road again

Sitter i bilen på väg hem. Har varit på resande fot hele dan, sja bli skönt att komna hem igen.

Två bilar fick vi tittat på, båda var för rostiga, krockskadade m.m. Och båda var för dyra. Vi hade tänkt titta på en till men den var såld innan vi kom fram. Typiskt.
Det blev iaf ett ikeabesök så jag är nöjd!
Träffade en klasskompis från gymnasiet och kom fram till att det är ca fem år sen vi sågs sist.. Tiden springer iväg.
På tal om gamla bekantingar. Ett ex tog kontakt häromdan, det är ca 6-7 år sen vi hade bra kontakt..
Han ser lika bra ut som vanligt.
Men jag funderar på en grej.. tycker jag att han ser bra ut för att jag tyckte det när vi var ihop eller ser han verkligen bra ut? Tittar jag på gamla bilder på honom så ser han riktigt töntig ut, fniss, men utan glasögon och ett par år äldre får jag nästan för mig att han ser het ut.. Konstigt det där.

Snart hemma då. Passerar Uddevalla nu. GÖTT!

Inga kommentarer: