fredag 3 september 2010

Nixpix

Inget idag heller.

Ringde bror nr.2 förut och hans första fråga var:
-VAD BLEV DET!?!?
-En rejäl förkylning..
-Åfy fan då får du knipa en stund till

:P Han är rolig, min bror.

Min käre fästman ville bjuda mig på middag idag men vi kom fram till att det kanske är en dålig idé när jag inte kan känna några smaker... (och för att jag kan smitta andra och för att jag ser ganska risig ut och har en smula blanka ögon...) Sen föreslog han att vi kan gå och se en biofilm som jag vill se.. Fast det kanske var en dum idé det med.. Ååååh! Stygg pojke :P Jag vill så gärna hitta på saker, framför allt innan bebben kommer och när herrn är så rastlös men så känns det så fel att göra roliga saker när jag är såå förkyld och bara vill sova :P

Men men, det löste sig ändå.. filmen som jag vill se visas inte ikväll. Midda får vi väl se hur vi gör med.
"*snörvel* Hej. Jag vill *snörvel* beställa..." Ja, nej, kanske inte är så bra :P

Inga kommentarer: