fredag 11 juli 2008

Brevisar...

I Onsdags stod det en postbil mitt i vägen! Nästan iaf. Den stod borte på Ängsvägen och blockerade nästan en gångbana.
Jävla posten, jävla brevbärare! Dom kan inte göra något rätt. Lägger fel i lådorna och är i vägen. hihi
Neeeeeeeeeeej, så hemska är vi inte.
Bilen stanna och VÄGRADE att starta så det var inte mitt fel :P Jäkla sepebil.
Den har krånglat länge och igår så tog den priset. Den vägrade att starta lite då och då och vid fuchsian (hur stavar man?) stannade den mitt i vägen!!! Jävla bil! Hatar den :P Men den startade till slut, tur att det inte kom några bilar. Så till slut så stannade den helt. Jag fick klättra ut på andra sidan, eftersom jag precis hade stannat för att lägga i post i en låda :P Så jag fick ringa efter en ny bil och min gamla fick stå kvar och skämmas!

Det är spännande att vara brevbärare. Haha ni skulle bara veta.
Igår kom det in två svalor som inte hittade ut förens kvällen... Och idag kom det en annan...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att man måste tanka ibland va?

Anna sa...

ha... ha.... Den var fulltankad....
Det var iofs det lagledaren frågade när jag ringde upp och undrade vad jag skulle göra... :P

Anonym sa...

Inte bara jag som tycker att du förtjänar att dumförklaras då. :)

Anna sa...

tydligen inte... min bror sa också :(

Tur att jag inte bryr mig om vad ni tycker ;D

Scraphörnan sa...

Haha, ser framför mig hur du stod och svor över bilen.
Hade velat va en fluga på en blomma där =)

Kram