onsdag 30 juli 2008

Så mycket kul!

I fredags frågade Harry om det var okej om han kom ner ihelgen och sov hos oss. JIPPIE sa vi, klart han var välkommen. Bor man i stora huvudstade Stockholm och inte träffas så ofta så är man såklart alltid välkommen. Så han tog följe med Gagge och vid 2-3 på natten knallade han in här och la sig.
På lördagen blev det en tur till torp (värmen!) och storhandla massa gott. Sen blev det ett improviserat litet grillkalas med oss tre, gagge med barnen, Stelling, Rickard och Linda. Det blev jättekul! :D Innan alla kom så spelade jag, kundis och Harry med blåsrör hihi. Pojkarna hade ritat en fin tavla med siffror på och siffrorna representerade antal klunkar man skulle dricka. Så lätt det var att bli full... :P Kuuuuuuuuuuuul!
På söndagen kom Conny och visade upp cyckeln och så drog vi och badade. Det var inte helt fel! Synd att det var så mycket klägg bara. :(
På måndagen efter jag hade jobbat åkte jag och Kundis och badade igen och sen hade vi picknick på "stranden". Jättemysigt!



Igår blev det sånt dära härligt åskväder.... :P Nej, det var inte så mysigt. När jag stod i duschen så slog åskan ner på andra sidan vägen från vårat hus :S Då fick jag bråttom ut ur duschen! :P haha Men det syns inget efter det... Konstigt.

Nuuuuuuuuu äntligen har jag ett litet kort som jag har gjort som jag kan visa upp. Mor kommer hem från Östersund på fredag så jag köpte en blomma som jag ställde in i hennes lägenhet igår och så satte jag i ett litet kort.

Inget jätteavancerat men det räcker :)

På fredag så är det dags för Scrappträff igen :) Denna gång hos Catrin ute på (h)Orust med övernattning. Guuu va trött jag kommer att vara :P Det är något fel denna veckan... Oavsett hur mycket jag sover eller hur bra jag sover så är jag ändå trött.... Så vi får väl se hur mycket jag kan få gjort på fredag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättefint kort ju!

Fast aja baja att bli så onykter på det där sättet ;-)

Kram

Anonym sa...

Vilket mysigt kort du gjort!