tisdag 15 juli 2008

Utmaning




Jag har fått en award från Lisafisa. Kuuuul :D
Den vill jag såklart skicka tillbaka till Lisa, och även skicka till Catrin, Emma, Malin, Marit, LisaMattias, ParadisePetra och Theresia.

Jag har även blivit utmanad av Lisa och Catrin :)
Superkul! :D
Självklart vill jag skicka tillbaka den till dom, men det tänker jag inte göra! ;) Då går den bara fram och tillbaka. Så alla som jag har sett har fått den får den inte.


Regler:
*Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor
*Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
*Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.
Frågor:
1. Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
Hmm.... Jag skulle försöka få ritat klart och funderat ut hur jag ska göra mina nya skrivbord som jag ska göra, och se hur jag ska göra några bokhyllor. Sen skulle jag kolla upp färg till möbler och fönstrena som jag ska måla vita. Nu ska jag hänga upp lite tvätt, provsmaka den nybakade pajen som jag har gjort med nyplockade kusbär :D Och så ska jag försöka komma ihåg att gå och lägga mig. haha

2. Vad gjorde du för 10 år sedan?
"För 10 år sedan var jag 13 år, gick på högstadiet, hatade skolan, spanade på pojkar och hatade mig själv. Precis som vilken annan tonåring som helst..." Kopierat från Lisa, måste säga att det passar väldigt bra. haha. Vi gick dock inte på samma skola. Jag gick i Tanum. Det var inte så mycket som hände... Hade nyss lagt ner "bandet" (jag var med i en accapellagrupp som hade ett skivkontrakt på gång), försökte få ordning på kompisar och skola. Jag skulle börja åttan till hösten och var mitt upp i allt drama som tillhör högstadiet.
3. Ställen du bott på?
Jag är född i Bullaren, sedan flyttade vi till öhm... Hällevadsholm eller Rabbalshede.. är inte säker... om det inte var båda... iaf. Sen flyttade vi till Tanum, där jag är uppväxt. Vårterminen i ettan på gymnasiet flyttade jag till Uddevalla, bodde i ett litet studentrum på 12kvm i tre år, sedan var det tillbaka till barndomshemmet i Tanum. Ett halvår efter studenten pluggade jag i Gbg så jag fick bo hos min bror i Angered (samma ställe som Lisa bodde på, fast inte samtidigt) i åtta veckor. Sen tillbaka till Tanum igen och sen flyttade jag in hos svärföräldrarna i Hällevadsholm och nu har jag och killen ett eget hus i samma håla. :P

4. FEM saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Bo kvar i mitt hus, renovera det och göra det precis som jag vill ha det :P
2. Köpa tillbaka mitt barndomshem som min bror nu har sålt till en främling.
3. Köpa allt jag vill ha, fina grejer, fina bilar (sportbilar) och spara inför framtiden och barn.
4. Aldrig jobba mer om jag inte känner för det! :D
5. Hjälpa min familj och mina vänner ekomoniskt.


Denna skickar jag vidare till: LisaMattias, Theresia och ParadisePetra

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för awarden!!! Längesedan jag såg några nya kort elelr annat alster från dig... Jobbar du ihjäl dig?
//Malin