onsdag 20 augusti 2008

Bröllop

Jag har scrappat! :D
Mitt upp i all röra och alla funderingar har jag lyckats göra ett kort.

En arbetskompis frågade mig idag om inte jag hade ett bröllopskort liggandes :P (hur ofta har man det??) Det hade jag ju såklart inte men jag sa att jag kunde försöka göra ett.
Direkt kom jag att tänka på Marits senaste alster och tänkte att jag skulle minsann försöka göra ett lika fint! Hmm... tja.. det gick ju inte riktigt lika bra :P Fantasin försvann, rummet är rörigare än nånsinn så jag hittade inget och kunde inte komma på vad jag skulle ha på kortet! Jobbigt jobbigt!
Men det blev ett enkelt kort... Jag sa till henne att jag inte lovade något... :P Så vi får väl se imorrn om hon blir nöjd.. annars får jag väl ha det till någon annan...



5 kommentarer:

Marit C sa...

Men!!
Det blev ju jättefint!
Det kommer hon säkert att bli nöjd med!!
Kram

Anonym sa...

Vad kul att man får se lite nytt!!!!
//Malin

Anna sa...

Hon blev jättenöjd! :D Hon köpte det på stubben.

Va kul :)
Kikade på det lite idag när jag inte var fullt så kritisk :P och jo.. det duger la :D

Kramar på er alles och tack för de snälla orden i förra inlägget. De behövdes!

Anonym sa...

toppenfint kort!! Härligt enkelt som ett bröllopskort ska vara =)
kramisar Petra

Anonym sa...

Snutt!
Du har en må-bra-award hos mig!