fredag 29 augusti 2008

Hum..

Ja.. kan ni tänka er... 8 månader... otroligt.


Nu har mina nya skrivbord kommit upp! Hyllorna väntar fortfarande... ska bara köpa en specialskruvmejsel... Krångligt ska det vara. Får fixa det till veckan.

Idag var det sista dagen på jobbet och jag hade med tårta som jag hade ställt i kylen men eftersom den inte stod framme så vågade ingen ta av den :P Konstigt... dom hade gått och blivit försynta... Förstår inte. Men men. Så fort jag hade tagit fram den/dem så gick de åt :) Jag hade gjort en kaka/tårta, eller det var tre stycken likadana så att det skulle räcka till alla.. det gjorde det :P Jag fick med mig en hel tårta hem igen... Hoppas att alla som ville ha fick.
På måndag ska jag tillbaka dit! :P Måndag och Fredag.. Och så hade dom mage att vilja ha en tårta igen på fredag :P Jag tar det som en komplimang! :D


Jag har väl egentligen inget vettigt att skriva men det är ingen som pratar med mig så jag får la prata av mig lite här istället :P

Vi ska bowla imorrn! :D Jag har inte bowlat på flera år... ska bli göööööööööööööörkul! Sen blir det krogen, nästan samma där, kommer inte ihåg när jag var ute sist :P

Mindre roligt: många som inte mår så bra nu... är inte helt säker på att jag hänger med på varför.. Är väl samma här... många tankar nu, många funderingar och jag vet inte hur jag ska göra. Men de gånger som jag lyckas glömma bort tankarna för en stund så har jag roligare än jag har haft på länge... Kommer inte ihåg när jag skrattade så här mycket sist.. :P Jag kan skratta åt minsta lilla... Men så kommer DE tankarna tillbaka och skrattet försvinner..
Det känns som att jag har en lösning på det men jag vet inte om jag verkligen vill det... eller om jag vågar..

Förresten; uppföljning på förra förvirrade inlägget. Killen läste det (han har aaaaldrig läst min blogg för men dagen efter jag hade skrivit det så läste han det. Någon som tipsade honom eller kände han på sig något? Nåja. Vi pratade lite om det men vi kom inte fram till något.. Jag är väl lika förvirrad som innan.

Hösten är här. Så underbart. Jag älskar hösten.
Idag var det perfekt väder; soligt, varmt men ändå lite kyligt/friskt i luften. Det kändes nästan lite renande.. Sånna dagar hoppas vi på att få fler av.

På Torsdag åker mellanbror till LA för att hälsa på lillebror. Önskar så att jag kunde följa med honom. Det hade varit skitskoj att få se hur han har det där borta :) Men men. Jag får ju iaf köra honom till flygplatsen! :P Strax efter 04.00 är det tänkt att vi ska åka härifrån. Hmm... är det ens någon idé att gå och lägga sig innan? Undrar vad jag ska hitta på efteråt... Älskar ju Gbg så jag borde kanske passa på att stanna kvar och kika runt lite... Ingen dum idé :D Tack ska ni ha :P Får hoppas på att det är fint väder då.

Avslutningsvis: Kom på att jag har glömt att visa er vad jag gjorde sist scrappträff så här kommer det bilder!
(Jobbigt med två datorer, man har ingen aaaning om var man har grejerna :P)



Detta gjorde jag till jobbet som dom fick tillsammans med tårtorna:



Detta tänkte jag ge till killens systerson som fyllde 1år nyligen, men det ligget kvar här hemma :P Blev inte helt nöjd med det så jag gjorde ett nytt, men jag är rädd att jag inte fick någon bild på det...




Ha en trevlig helg alles.
Kramar

Inga kommentarer: