måndag 25 augusti 2008

Just det ja!

Innan jag går hem från jobbet brukar jag smita in i fikarummet en sväng för att se om det står något på tavlan (ja, det är precis som i skolan :P ) och knycka lite frukt. Så idag när jag gick in blev jag "påhoppad" av två som stod där. "Du då, Anna?" öööh... va? vadå? vem, jag!? "Ja, du ska väl med?" Med vart, vadå?? "Ja, till Sandefjord... posten bjuder alla anställda på en resa där mat och dryck (läs alkohol) ingår... Du har väl aldrig varit med oss förr så det är väl dags för dig nu!" Ja för fan! :D Jag är på. Guuuuu va kul!

Va roligt! :D Jag ska åka med på en firmafest till havs! Färjan går från Strömstad 27/9 till Sandefjord (Norge), när den går hem har jag ingen aning :P Men det grer sig.
Det ska bli göööörkul! Jag är väl knappt anställd då längre... :P Jag gör min sista vecka nu men sen hoppas jag på att få fler dagar. Men dom tyckte att jag skulle med så jag kleta ner mitt namn.
Dom ser mig tydligen inte som sommarjobbare längre... I fredags när vi hade möte så sa chifen att vi skulle tacka B***n som gjorde sin sista dag då och som var den sista sommarjobbaren kvar... Senare fick jag höra att han var väl den som hade jobbat där längst.. Han började ju innan midsommar.. Jaha, tyckte jag.. men jag finns ju fortfarande kvar.. och jag började siste Maj.. haha jaja :) Om inte dom räknar mig som sommarjobbare kan dom ju inte säga något om att jag följer med till Sandefjord... framför allt inte chifen! som förresten inte är så superförtjust i mig.. :P tur att han inte har något att säga till om!

Inga kommentarer: