onsdag 20 oktober 2010

go ga gä aao

Jollret kommer mer och mer :D Helt underbart att lyssna på när han provar att prata och rätt som det är så skiner han upp och kommer med världens största leende. Underbara barn.
Babygymmet är inte så roligt ännu så han får fortsätta att ligga på soffan och fäkta en stund till. Men det funkar det med för då är han nära mamma och kan prata med henne!

Vi har blivit med Saab minsann! Herrn kom hem med en bil i lördags. Kul kul!
Den luringen. Jag skickade sms till honom och frågade hur det gick, om dom hade hittat något kul men fick inget svar.. Sen ringde han och jag ställde samma fråga igen men han undvek den.. Då började jag ju misstänka att något var på gång men jag ville inte hoppas på för mycket.
Så när han kom hem så sträckte han fram en bukett med blommor och längst ner innanför pappret låg det en bilnyckel! Wiiii!
Så roligt det blev att köra bil nu! Haha. Att gå från en -94a till en -02a känns som rena lyxen. Det är en väldigt fin familjebil och lilleman verkar tycka om den.

Bröstproblemen verkar lösa sig med mjölkuppsamlingskupor. Att jag inte tänkte på det tidigare! Den samlar upp mjölken som rinner och ger ett skönt skydd för bröstvårtorna. Får hoppas att det fortsätter vara bra.

På lördag är det dags för pyssel hos tant C och tänkte ta en sväng dit och hälsa på. Det blir inget pysslande, lillherrn tillåter nog inte det :P Men jag tänkte försöka få umgås lite med tanterna iaf. Blir nog trevligt.

Svärföräldrarna och svägerskan var i Ullared igår och skulle kika efter pyjamas och vinteroverall
till lilleman och en ram till mig. Får ta en sväng sen och kolla vad dom hittade :D
Jag har förstorat en bild på lilleman som jag tänkte sätta i ramen och sen ska den få hänga i vardagsrummet. Hoppas att det blir bra.

Inga kommentarer: