tisdag 5 oktober 2010

Upp och ner

En bra natt, en dålig och två bra.
Tänk om alla nätter kunde vara bra.. Med bra menar jag att han inte gråter/skriker och kan sova i sin säng.

Jag vet inte hur jag lyckades men inatt lyckades jag lura honom att sova i sin säng. Han var till och med vaken när jag la ner honom. Tihi. Jag är nöjd.
Får hoppas att det kan fortsätta såhär nu. Det hade varit väldigt skönt om han kan sova hela natten i sin säng.

Annars händer det inte så mycket här. Livet kretsar kring honom.
Vi spenderade fredagkvällen hos min mamma, himla mysigt! Det får gärna bli fler sånna kvällar. Får jag en liten paus tihi. Nyblivna mormor knyckte lilleman så fort vi kom dit och jag fick inte tillbaka honom före vi åkte hem!
Sen var vi på kalas hos min mormor i söndags och då blev jag av med lilleman igen :P Mamma knyckte honom och senare hamnade han hos mormors mans dotter och rätt som det var fick jag min brorson i knät :P Det var lite ovant, han är en smuuula större, ca 3månader äldre :P Men kul var det.
Skönt att veta att lilleman har börjat tycka om att åka bil, framför allt i mörkret. Han somnar så fort vi startar bilen. Häärligt! (Jag är likadan :P)

La honom på skötbordet förut och blicken drogs direkt till ena sidan där duschdraperiet hänger. Det var tydligen fascinerande.

Nej nu får det bli ett försök till frukost.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer: