måndag 4 februari 2008

Inspiration och frustration...

Kikade nyss in på Marits blogg och guuuuu va avundsjuk jag blev!
Helt otroligt vilken ordning hon har i sitt pysselrum...
Ordning och reda (pengar på fredag.... undrar om det stämmer... :P).
Hon har hyllor för bukar ( typ tavellister), en sån stor hylla med fyrkantiga hyllor i.... Ja, nej, jag är inte så bra på att förklara för jag orkar inte :P Vill ni se så kika in på hennes blogg.
Men helt underbart.
Fick massa tips och ideér på hur jag kan få ordning i mitt stök (fast enligt Lisa har jag ordning... hon måste ha stökigt.. :P). Jag tycker att jag städar och städar men jag får aldrig någon ordning...

Känner att ett nytt skrivbord hade varit bra...

Kan vara som alla andra och lägga in ett par bilder på hur mitt rum ser ut så får ni se.
Det är väl hyffsad ordning, men jag känner ändå att det inte funkar... Jag vill inte ha massa småburkar för allting.. Fast om man sätter upp sånna "tavellister" så kan det ju kanske funka..
Men Lisa har små "byråer"... dom verkar bra... får nog ta och kika på en sån...
Sen får jag nog ta och investera i tidskriftsamlare med... så att alla katalogen och tidningar som man får slipper ligga i en enda röra längst ner i bokhyllan... :P











Detta är ju bara halva rummet....
I den andre halvan står det ett skrivbord med två stationära datorer, en sterio, en vertygslåda (!. Gubben får också låna pysselrummet lite... hehe), och en bokhylla...
Det är ett väldigt stort rum... 2x6m ungefär...

Inga kommentarer: