söndag 27 januari 2008

Syföreningen Inc.

Ååååh va kul vi hade! :D

Igår var tantorna här och pysslade.
Mat, skratt, tjöt, planer och pysslande...
Jag var riktigt kreativ igår :D fick gjort.... fyra eller fem kort.
Våfflorna var ingen bra idé :P Men då vet jag det tills nästa gång.

Tack för igår! :)
Nästa gång blir det hos tant C.
Men innan dess har vi mycket att göra :P
En supris för min gris (hihi det rimmade....), nej men för min gubbe iaf :P Och sen kalas för tant C och E... och sen... öhm... tja... vi får la se :P

Åhhh va roligt! Vi bestämmde att vi ska göra en roadtrip! Bara vi tanter.
Guu va skoj!
Jag funderade lite på det igår.. vart man skulle kunna åka och så...
Funderade på om man skulle låta den som körde bestämma vart man ska....
Säg om jag börjar köra, så bestämmer jag kanske..... Borås, då kör jag dit. Sen efter Borås kör kanske tant L och hon bestämmer.... Vara, då kör hon dit.... Kanske kunde vara skoj...
Vad vet jag :) Får la höra med tantorna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.. då är ni välkomna till mig, om ni ska till Borås alltså!