tisdag 1 januari 2008

Nyårsfirande

Nyårsfirande hos Rikard med Lisa, Staffan, David, Tina och min David.
Mycket trevligt :D

Aaaah va skoj jag hade!
Jag var av någon anledning lite tveksam.... Jag vet inte riktigt varför... Kanske var gamla känslor som dök upp, gamla funderingar... Helt obefogat.
Aja. Jag hade iaf aldrig behövt tvivla.

Det började med en mycket trevlig middag (som vi självklart var sena till..... Vi har varit sena till det mesta det senaste...), som sedan följdes av alkoholhaltiga drycker hihi *hick*. Och sedan var det "Svarte orm firar jul" eller vad den heter, och sorbe som Tina hade gjort, mycket god.
Haha sedan klippte vi till Staffan... :P
Nej, det var självklart inte så som det låter. Han hade blivit långhårig och ville bli av med det så jag, tina och lisa fick leka frisörer. Mest Tina och Lisa... jag fick bara rätta till efter dem... tihi. Så nu är han jättekorthårig. Lisa var helt ifrån sig... stackarn :)
Sen spelade vi singstar... Eller hur säger man? :P
Singstar blev det iaf!
Jag, Lisas och Kundis var i ett lag och Staffan, Rikard, David och Tina var i det andra laget. Vi vann! Woho!
Fan va skoj det var :D Jag och Lisa sjöng tills vi var hesa. hehe. "EEEEEEEEEEEloiiiiiiiiiiiiiiiiise"
Ja, det var skoj.
Tolvslaget var inte så .....spektakulärt... Vi gick ut, drack skumpa kollade på (andras) fyverkerier och gick in igen... Det är som det brukar...
Sen var det in igen och fortsatte med singstar... tills vi blev hesa som sagt :P Sen satt vi och tjötade, drack och skojade. Det var trevligt.

Så spenderar jag gärna kvällarna. Inga superfulla idioter som bara ska röja och riva sönder stället, utan lungt och trevligt, god mat med goda vänner...

Hoppas att alla hade en trevlig kväll och att ni får ett gott nytt år.

Inga kommentarer: