torsdag 24 januari 2008

Syföreningen Inc.

Det hade kanske varit ett passande namn... :P
Vi använder ju lite bläck iaf.. :P Fast vi syr ju inte...

Nåja :)
Till helgen ska det ske!
På lördag är dom på g.
I övermorgon kommer pysseltanterna hit! :D
Då blir det mat, vin, pyssel (föörhoppningsvis...), skoj och skratt. =D

Jag vet inte varför jag blir så glad varje gång det närmar sig en pysselkväll...
Men det är något speciellt med dom kvällarna...
Inte det att jag inte trivs att sitta hemma med min älskling, men ibland kan det vara skönt med bara tjejsnack.
Man får aktivera händerna och fantasin för en kväll, samtidigt som man kan bolla idéer och funderingar med... likasinnade.
Och sen skadar det inte att det är bästa kompisarna man träffar.
Underbart.

Denna gången är det min tur att vara värdinna (som någon så fint uttryckte det. fniss), och temat denna gången blir: Alla hjärtansdag.
Just det ja. Tant L föreslog igår att vi skulle ha ett tema varje gång :P Tant C vet inget men hon får la bara gilla läget :P
Idag kommer förhoppningsvis (nytt favoritord?) laddaren till kamerabatteriet så nu ska jag kunna ta kort denna gången :D wii wii

Nu har jag får röjt och sorterat mina fina papper så nu ska det förhoppningsvis bli lättare att vara kreativ :P
Och så har jag samlat ihop en "skräplåda" som flickorna ska få plocka det dom vill ur, resten hamnar på tradera eller soptunnan :P

Inga kommentarer: