fredag 14 mars 2008

Dagens tankar

Har suttit och gnällt lite för mig själv att folk är så dåliga på att skriva på sina bloggar och så skriver jag inget själv :P
Jag har 11 stycken bloggar som jag går igenom efter uppdateringar varje dag (nej, jag har inte så mycket att göra :P), men det är inte ofta som det händer något. Eftersom jag har så mycket tid på mig att läsa andra bloggar så händer det inte så mycket i mitt egna liv så jag har inte vetat vad jag ska skriva.
Men, får la skriva något nu då. I värsta fall får jag väl ljuga ihop något? :P neeeeej, ljuga är dåååligt!

Ja! vi pysslade ju i lördags :D Kan inte skriva mycket mer än Lisa och Emma redan har skrivit; vi hade skitskoj och kreativiteten var på topp! Alla fick gjort massor, iaf mer än vi brukar göra.. ;)
Det var skoj!
Tack tant C. Nästa gång blir det hos tant E med två gästtanter; M och L. Undrar hur vi ska få plats allihopa... Vi hade problem sist gång när det bara var vi fyra... :P Men det greeer sig!

Mars är en fullbokad månad. Iaf helgerna :)
Sist helg var det pyssel på lördagen och kalas på söndagen.
Denna helgen blir det (förhoppningsvis) Lillasyster på GG på lördag och kalas på söndag.
Nästa helg ska Conny ha kalas på lördagen... undrar hur det ska gå.. :S Av någon anledning blir folk så fulla på hans fester... :P
Helgen efter är det Scrapmässa i gbg på lördagen och på kvällen ska vi ha singstarfest här. Va skoj det kommer att bli! Hoppas jag :P

Nu ska jag baka muffins/kladdkaka/kratrar.. :P Sen får det la bli en promenad.

Haaare!

Inga kommentarer: