fredag 14 mars 2008

Kreationer

Kan ju passa på att visa upp vad jag har gjort det senaste. Lite av det iaf.







Ett kort som jag gjorde till min bror i Amärikatt när han fyllde år.





En LO som jag fick gjort i lördags. Det är sambons två systersöner. Galningar :D


Den yngste systersonen.


Här är det senaste tillskottet i familjen Radevik. Lilla Ida. Min sambos brorsdotter.


Denna LO'n gjorde jag till en månadsutmaning på Annas scrapbooking och vann! :D Vilken tur jag hade. Det var skoj.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var fina Kort Anna!

Anonym sa...

Man ska inte bli GRÖN av avund av mina kort, men jag fattar känslan, jag surfar runt och får prestationstångest!
Men jag tänker, jag gör så gott jag kan, gör vi inte alla det?!

Anonym sa...

Å jag tycker om dina kort, speciellt det första gröna!
Kram Theresia