onsdag 28 april 2010

Gäsp

Det finns väl inget som får en att vakna till så mycket som när man tror att man har en geting i sovrummet...
Som tur var vad det ingen geting, men det var en stor humla i köket :P en arg sådan med. Men ut kom han.

Frågan är vad jag ska göra nu?
Såhär tidigt har jag nog inte varit vaken och upp sedan... i början på januari när jag skulle jobba... kanske :P
Jag har inte direkt så mycket att fylla mina dagar med så jag har inte sett någon anledning att stå upp såhär tidigt.

Det allra sista jag kikade på nätet igår så hittade jag en vagn till som jag kunde tänka mig. Billig och i närheten.
Jag skrev ut annonsen för att jag tänkte ringa på den idag men nu är pappret mystiskt borta... Kan det vara så att min käre make är lite mer intresserad av det här än han vill medge? Eller var han bara för trött igår kväll för att orka bry sig? :P Gissar på att han var en smula trött igår.
Det finns viss risk för att vagnen är borta för annonsen var utsatt i januari... Tråkigt nog finns det de som inte tar bort annonsen när objektet är sålt. Gah.

Jag tänkte att jag skulle passa på att boka biobiljetter till helgens bravader men biljetterna hade inte släppts än. Jag trodde de släpptes på onsdagar? De kanske gjorde ett undantag denna veckan bara för att jag var uppe så tidigt.

Ååh! Jag kan ju passa på att ta tag i stämplarna och annat som ska ut på tradera! Vilken bra idé :P Men först får det bli frukost!

Inga kommentarer: