onsdag 14 april 2010

Våååår!

Nu är det verkligen vår! :D (trots att jag drömde inatt att det var snöstorm...)
För första gången detta året hänger tvätten ute! :D
Jo, jag är kanske lite sen av mig men än sen. Nu hänger den ute iaf. Önskar att jag hade fler torkställ så jag kunde hänga ut ett par lakan med.. Vi har ju en torkvinda men det är lite jobb innan jag vill hänga något rent på den :P typ tvätta av hela vindan och byta snöre... Det är inge kul så jag väntar till en annan dag.

Nu blir det muffinsbak. Jag är riktigt på G idag känner jag. Eller.... varannan minut är jag på G iaf, varannan vill jag bara få sova :P

Vi var förresten på släktkalas i helgen och jag fick träffa mitt underbart söta kusinbarn. Jag hade med en söt liten nalle till henne och ett kort som jag hade gjort.
Lite pinsamt men jag blev en smula avundsjuk på nallen, den var så söt! Vill ha en sån till mitt barn med :P

2 kommentarer:

teresia sa...

nu kommer ni få många nallar :-)

Anna sa...

Jag hoppas på det :D

Denna fanns iaf på Coop och även i blått... :P