måndag 26 april 2010

Undrar....

om det lille/lilla monstret känner av att det är helg...
De senaste helgerna har jag haft svinont i magen och den har legat långt ner och gärna knött på min blåsa... Det är lite jobbigt :P
Men så kommer måndag och det känns bra igen.. den rör sig som vanligt och sparkar lite på morran och kvällen... Mysko.

Undrar hur mycket den egentligen känner där inne.
När herrn skulle gå till jobbet en dag, tror det var sist vecka, så pussade han mig som vanligt hejdå och så pussade han på magen där skrotten låg och knödde och när herrn gick sen så flyttade den sig till andra sidan av magen.. Precis som "sluta störa, JAG SOVER HÄR!"
Eller så har jag bara för mycket tid att fundera på sånt :P

Det är en stor förändring att skaffa familj..
Det jag kommer sakna mest är nog att bara vara två, att kunna göra vad man vill när man vill bara för att man känner för det.
Nu förstår jag de som väntar med att skaffa barn tills de är 30+.
Men jag ser fram emot att få min egna lilla familj, att få leka mamma, pappa, barn på riktigt. Fast samtidigt nästan jag räknar med att bli av med allt. Ingen kan väl få ha det så bra?

Nåja, det greeeer sig.

Inga kommentarer: