onsdag 28 april 2010

Sisådärja!

Biljetterna bokade. De släpptes visst idag, bara inte när jag tittade... :P

Jag tror att jag är en smula trött... Ni kan aldrig gissa hur många gånger jag fick ta stavningskontrollen till hjälp i förra inlägget :P

Jag blir riktigt fascinerad av gatunamn...
Igår hittade jag en barnvagn på tisdagsvägen... och idag hittade jag en på onsdagsvägen... Fniss fniss.

Neej... om man ska ta och utforska soffan lite kanske... Jag har ju lyxen att kunna sova om jag vill, till skillnad mot andra som ska till skola och jobb, och sova vill jag! Sova är sköööönt.
Kattkräket väckte mig vid tre inatt och KRÄVDE att få komma in.. Det lät som han försökte klösa sig igenom dörren så det var ju bäst att släppa in honom. Sen tog det mig en timma att somna om. EN TIMMA! Jag var dötrött men ändå kunde jag inte somna... Det är något fel med mig :P Det skulle iofs kunna ha något att göra med att herrn bredvid mig snarkade och jag hade ont... nästan överallt :P Jag har märkt att det blir så efter den har legat långt ner. Urk.

Nej.. jag hade ju saker jag hade tänkt göra idag... Undrar om jag kommer att få gjort något.

Inga kommentarer: