onsdag 17 mars 2010

Dubbelt hmm

Jag HATAR skvallertanter!

Fick ett elefonsamtal igår från "gubben". Hans ene bror hade berättat om ..... ja ni vet. Enligt ryktet skulle det hända nu på våren och ryktet sa även att en av mina syskon skulle vara med om samma...

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!

Sen när har dom med saken att göra!?!?
Vi har knappt någon kontakt med den sidan och hade jag fått bestämma så skulle han inte få veta något alls!
Såå nu måste jag hålla kontakten med honom för han vill ju såklart veta vad som händer... och om det blir någon slags cermoni så kommer han ju att vara med på den med...
Men det är iofs inte säkert.... Han har hållt sig undan så duktigt på mina födelsedagar, större händelser och på min konfirmation och student stod han bara utanför kyrkan/skolan och vägrade att följa med hem och fira... Ääääh vad oroar jag mig för. Det finns inte en chans att han kommer hit och firar något om min och Davids familjer är här.

Hör och häpna förresten. Igår hette han minsann David! På julkortet vad jag ihop med Daniel....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, vad jobbigt :(

Emma sa...

Usch då! :/ puckon.

Teresia sa...

oj ja det e inte kul när dom inte bryr sig alls, :-( men bara när dom hört nått spännande & vill veta... asså daniel heter david åxå hihi.. ja inte lätt dedär m namn, tss... förstår om du tycker att han kan hålla sig undan nu med... kram